مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

سرگردان در کوچه هایی بی انتها و در ابتدایی فصل سرد.
گام هایی اهسته و مردد همراه با چاشنی ترس.
گوش هایی پر از شن و کر به همراه دهانی بسته.
چشمانی تهی از نور و مغزی خشک پر از ندانسته.


این منم.پر از خالی!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

  • ۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۹ تهوع

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

شطرنج زندگى 2

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

به نام خدا

قبل از خوندن این پست،پست قبلى بلاگو بخونید.

از میدان جنگ میگریزم زخمى و خسته در خارج از صفحه ى شطرنج حرکت میکنم. ب اشتباهاتم فکر میکنم،شاه نبودم ولى بیشتر اختیارات شاه را داشتم. من باختم!

یک سالى گیج و سردرگم زندگى میکنم و چند جنگ کوچک هم انجام میدهم ک روحیه ى جنگ طلبى ام را از دست ندهم

زندگى سخت میگذرد اما میگذرد.!

با مورچه ها آشنا میشوم؛کم کم با آن هاخو میگیرم؛،با آن ها زندگى میکنم ولى وابستشان نمیشوم.

حال من بامورچه ها خوب است،هرشب آواز میخوانیم و میرقصیم ولى این نیز میگذرد.ضربه ى سنگینى خورده ام ولى

کم کم خوب میشوم و روزى ک برگردم....

من هشت سال دیگر بر میگردم ولى متفاوت تر از امروز،دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمیکنم یارانم را خودم انتخاب میکنم

و از مهم تر در نقش شاه ظاهر میشوم شاهى ک تمام اختیارات را دارد ن وزیرى ک بیشتر آن را!

کیش شده ام ولى مات نه!تنها هشت حرکت برایم مانده و تنها سالى یک حرکت انجام میدهم و لحطه اى از حرکت نمیایستم

اسال هشتم دو رخ را نابود میکنم هر کجا ک باشند پیدایشان میکنم،خانه میشوم بر سرشان خراب میشوم،نیزه میشوم و در گلویشان فرو میرم و ...

هشت سال سکوت پیشه میکنم و برمیگردم ب صفحه ى شطرنج چیزى را ک میخاهم ب دست مى اورم

چیزى ک مال من است را میگیرم و دشمنانم را مات میکنم و در گوشه اى میشینم و آرام زندگى میکنم


من بر میگردم ...

۹۴/۰۲/۲۳ موافقین ۳ مخالفین ۱
دیلماچ

نظرات  (۲)

۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۱۵ محمد علی حسینی

خوبه ولی زمان فعلات به هم نمیخوره و این باعث میشه که تمرکز خواننده به هم بخوره.سعی کن پاراگراف بندی کنی واسه زیبایی نوشته.

پاسخ:
اول ازاینکه باید بگم متقد ادبى اى شوما؟
واما  پاسخ اتتقادات شما
1بنا ب شرایط گوشیم امکان پاراگراف بندى درست برام نیست نوت بوک هم فعلا خرابه
2تو سبکى ک من میتویسم اتتخاب اینطور فعل ها اشکال نداره و آسیبى ب نوشته وارد نمیکنه
پایان
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ کامبیز دیوسالار
نقد کنم الآن اینو؟ :|
خب.. هوووم!
شرایط علائم نگارشی:
هیمشه و همیشه اول علامت گذاشته میشه و بعد فاصله و بعد هم نوشته. مثل: ممد از راه رسید، او همیشه دیر می رسد.
بعد از رسید یه ویرگول و بعد اسپیس و بعد ادامه جمله.
کلمات دو حرفی رو تک حرفی ننوس! این اعصاب خواننده رو اذیت میکنه. ب غلطه و به درسته. ن غلطه و نه درسته! ک غلطه و که درسته! ما اینجا چت نمیکنیم که.. داریم ادبی مینویسیم. هر سبکی هم که باشه، این نوع به کار بردن خواننده رو اذیت میکنه.
نکته بعدی:
با اینتر زیادی مهربونی :دی
منظورم اینه که بعضی جاها خیلی اینتر اضافه زدی و این هم حواس خواننده رو بر هم میریزه. من دارم جمله ی فلان رو میخونم و بعد یهو میپره خط بعدی بدون هیچ دلیلی! با خودم میگم وات دِ ف*ک! چی شد یهو :دی
- بعدی:
" ن هشت سال دیگر بر میگردم ولى متفاوت تر از امروز،دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نمیکنم یارانم را خودم انتخاب میکنم "
استفاده از علائم نگارشی به صورت درست خیلی واجبه! یکی که داره میخونه مثل من، وقتی میبینه یه ویرگول اون وسطه یهو یه مکس دو ثانیه ای میکنه و میره ادامه ی جمله ولی میبینه به جمله ی قبلی زیاد ربطی داشته و ویرگول نیاز نبوده.. بعد میره جلوتر! میبینه که بعد از " نمیکنم " نقطه نیست! :| رعایت اینا رو مزنم به حساب تایپ با گوشی :دی

نکته ی خاص دیگه ای به ذهن " من " نرسید. منتظرم فعالیتت رو توی سایت های دیگه ببینم :دی
فعلن :دی
پاسخ:
چرا میاى اوایل بلاگو نقد میکنى؟بیام اوایل بلاگتو نقد کن ماى فرند؟؟!
ممنون از نقد و منتظر نقدهاى  بعدى هستم جانم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">