مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

سرگردان در کوچه هایی بی انتها و در ابتدایی فصل سرد.
گام هایی اهسته و مردد همراه با چاشنی ترس.
گوش هایی پر از شن و کر به همراه دهانی بسته.
چشمانی تهی از نور و مغزی خشک پر از ندانسته.


این منم.پر از خالی!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

  • ۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۹ تهوع

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

از سری تنقرهام

شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۳۱ ق.ظ

من وقتی یه  پسر  میاد  پی  وی  و  میگه کمک کن  مخ  فلانیو بزنم هر قدرم با  طرف صمیمی باشم

به شدت متنفر میشم ازش.یکی از  دلایلی که ممکنه از مجازی برم همین قشر از  جامعس!

موندم نمیتونید با  یه دختر دوس  عادی باشین؟؟

حتما باید رل بزنید بعد ول کنه یکیتون اون یکی افسرده  شه؟؟

زندگیتونو کنید خداییش دخترم دوس عادی باشین


پ.ن:از  خواهر  برادرای تلگرامی هم بدم  میاد!بد ک چه  عرض  کنم منتفرم!

۹۵/۰۴/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
دیلماچ

نظرات  (۱)

۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۲:۵۸ درویش بی نوا
فک کنم با این اوصاف قشنگ میرم ته زباله دونیه تنفر شما:)
راستش تا الانبا هر دختری دوس بودم دوست عادی بودم:|
حتی اون که جدیدا یه سریال به نامش شده
پاسخ:
راستشو بخای  خیلی رو  مخ  بودی چن  وقته:/

ازاون  جایی  که  خیلی  رکم بت  هم گفتنش:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">