مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

سرگردان در کوچه هایی بی انتها و در ابتدایی فصل سرد.
گام هایی اهسته و مردد همراه با چاشنی ترس.
گوش هایی پر از شن و کر به همراه دهانی بسته.
چشمانی تهی از نور و مغزی خشک پر از ندانسته.


این منم.پر از خالی!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

  • ۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۹ تهوع

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

خط خطى هاى یک ذهن خسته

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۰ ب.ظ

اوهوم نمیدونم از چى بگم و از چى بنویسم موضوعى ندارم ک بنویسم چند بارى پنل کاربریمو تو چند روز گذشته باز کردم

ولى موضوعى ب ذهنم نرسید.تا این ک تصمیم گرفتم از خودم بنویسم.

تاریخ پست اخرمو نگا کردم،پونزده روز گذشته!پونزده روزى ج ب اندازه ى پانصد روز گذشت

امتحاناى خرداد یه طرف ک کمرم زیرش شکسته!تازه فقط چهارتا امتحان دادم و بیستا رو ردیف کردم درست مثله رئوف

ومحمد!

نمیدونم چرا ولى فقط دوست دارم موفق بشم برام مهم نى چ جورى فقط میرم جلو،مستقیم ،هدف.

گهگاهى هم خسته میشم ولى ب هر حال ادامه میدم.موفقیت منم ک فلن فقط تو درس خوندنه.

نظریه هام هم ک خودش طوفانى ب پا کرده درون خودم ک باهیچ کس در میونشون نزاشتم جز پسر عموم ک اونم پیش خودش  فک کرد او......شدم.منم سکوت کردم.

چالش ها هم ک یکى پس از دیگرى !اصلا زندگى بدون چالش برا من معنى نداره!

درحال حاضرم دوتا چالش دارم ک یکى شخصیتى و دیگرى هم نمیخام بگم

تازه از چالش قبلیم خارج شدم !حدود 2سال طول کشید !حدود دو سال طول کشید!ولى از پسش بر اومدم.این یکى فک کنم سه سال طول بکشه!شایدم کمتر

پیله هایی هم ک دوره هم اصن حرقشو نزن:)

اوهوم!این پست هم تموم شد.میدونم شر و وره لازم نى کامنت بزارید بگید!

خط خطى هاى یک ذهن خسته بهتر از این نمیشه! ذهن خستس خسته از همه از فکر فرداها ک روى  مغزمه

علامت تعجبم زیاد گذاشتم!میدونم!منتقدان گرام ،زیاد شر گفتم ب بزرگى خودتون ببخشید !پست بعدى جبران میکنم

۹۴/۰۳/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۱
دیلماچ

نظرات  (۵)

۱۳ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۱ رها بعلزبوب
 " گاد، کیل می!"
 بیستا رو ردیف کردی؟:|
 خجالـــــــــت بکـــــــــــــــــــش:|
 تو حیا نمیکنی اینقدر خرخونی؟:|
 و خب کی گفته موفقیت تو درسه؟:/

+قشنگ بود ولی..!
++به نظرم اگه اونی که واسش دردل  میکنی تا این حد بی رحمانه قضاوت میکنه و برچسب میزنه، خب یکی دیگه پیدا کن:-؟

پاسخ:
اممم
خب اتنااگه اشتباه نکنم توام متولد دى هستى.بیستوسوم
منم متولد بیستوچعارمشم
اگه اونجور ک من نگا میکنم نگا کنى ک احتمالا نگا میکنى آدماى کمى هستن ک مارو بفهمن،یا حداقل منو بفهمن
من  براى  تمامى افراد دورم احترام قائلم ولى چون رفیقمن یا نسبت فامیلى دارن
تعداد آدمایى ک واقعا براشون احترام قائلم ب تعداد انگشت هاى یه دست هم  نمیرسه
خب اینم بگم ک من تو چیزاى دیگه موفق شدم و فقط تو درس ناکام موندم و اگه طبق هدفم بخوام بورس شم این وضعیتم
قابل ملاحظه نیست.گفتم ک فقط میخام پیشرفت کنم چراشو نمیدونم.
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۷ همنشین سایه ها ...
دقیقا مثه خودمی با این تفاوت که ...
مصی تو مدرسه مطمینی که بیستا رو ردیف کردی؟؟!!!
من هر چی فک می کنم یادم میاد که ...
اصن ولش کن پستت قشنگ بود:-) 

از طرف بعضیا که نمی دونن کی هستن
قشنگ نمیشه گف ، مث مغزت محتواش خط خطی بود 



اما کامنت ها....
هههه بیخیال
پاسخ:
وقتى ک ذهن خط خطى اى داشته باشى خط خطى مینویسى!
و وقتى یک ذهن خط خطى میشه ک گم باشه 
مطلب خاص دیگه اى ب ذهنم نمیرسه ب جز چندتاخط خطى جدید ک اعصابشو ندارى احتمالا
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ می دونی کیم
اخه چرا انقدر سیس میای خوبه کس دیگه ندیده اینا رو
پاسخ:
اول اینکه باس بگم نمیدونم کی اى و برام هم مهم نى و ب خودم زحمت نمیدم  بپرسم ولى مطمئنم از بکس چمرانى
دوما باس بگم این بلاگ شخصیه و ناراحتى میتونى دنبال نکنى
اسم حرفاى منو میتونى بزارى سیس چون درکى از شخضیت مصطفى مرتاضى ندارى و میتونم  ب جرئت بگم از اون دسته افرادى عستى ک ...
ولش کن ارزششو ندارى
فقط میتونم بگم فک کن سیسه
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ محمد علی حسینی

هه

خب تو که میدونی شروور هست خب چرا میزاری؟

بعد منم مثل بالایی فک میکنم بهتره دردودلاتو پیش هرکسی نگی .البته اگه این دردودل بود.

نمیخوام دروغ بگم.از نظر ادبی قشنگ نبود چون اصن چیز ادبی نداشت

ولی از نظر همونی که میدونی قشنگ بود.;)

پاسخ:
یک درودل ساده بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">