مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

بلاگ شخصی مصطفی مرتاضی

مکانی برای آرامیدن..!

سرگردان در کوچه هایی بی انتها و در ابتدایی فصل سرد.
گام هایی اهسته و مردد همراه با چاشنی ترس.
گوش هایی پر از شن و کر به همراه دهانی بسته.
چشمانی تهی از نور و مغزی خشک پر از ندانسته.


این منم.پر از خالی!

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

آخرین مطالب

  • ۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۰۹ تهوع

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

مطالب پربحث‌تر

آخرین نظرات

نویسندگان

تلنگر

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

در جنگلى پر از درختان بلند و تنومند حرکت میکنم.گام هایم سریع هستند ولى صلابت همیشگى را ندارند.فقط میرم و بدون هیچ هدفى رو ب جلو حرکت میکنم.برگ هاى درختان مانع از تابیدن نور ماه ب جنگل میشوند.

سایه هاى درختان صورتم را تاریک کرده اند.هرچه بیشتر پیش میرم گم تر میشوم راهى براى برگشتن پیدا نمیکنم.

میخواهم بر گردم،سایه ها جان میگیرند و ب طرفم میخزنند،از ترس فرار میکنم ،سرعت سایه ها بیشتر میشود بلاخره ب چنگم می اورند،دور پاهایم میپیچند،دست هایم را میبندند و مانع از فرارم میشوند.

صدایى رو میشنوم ک در درون سرم صدایم میکند،انگار دژهاى فکرم را پشت سر گذاشته و فریاد میزند:مصطفى!مصطفى!

صدایش برایم آشناس،طنین صدایش در گوشم میپیچد،آرام زمزمه میکنم:علی این تویى؟

اره منم. 

-اینجا چیکار میکنى؟

-اومدم کمکت کنم.

-تاحالا کجا بودى؟

-،من همیشه بودم تو منرا نمیدى.

آهى از سر ناراحتى میکشد و ادامه میدهد:ماه را میبینى؟ب طرف آن برو و بعد ب سمت راست بپیچ،چیزى ک دنبالشى آنجاست.

قدرتى نامرئى در بدنم نفوذ میکند بلند میشم  سایه ها ازهم میدرم و ب ماه نگا میکنم و میگذارم نسیم امید صورتم را نوازش

کند و بین موهایم برود. زیر لب زمزمه میکنم :من قوى تر از حرفام ،ادامه میدم


تقدیم ب دوست خوبم على اقا

۹۴/۰۲/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۱
دیلماچ

نظرات  (۲)

۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۸:۴۹ کامبیز دیوسالار
الآن جا داره بگم که..
خب، هر چقدر بنویسید کمک میکنه که سطح نویسندگی و دایره ی لغات ـتون بیشتر میشه. با نوشتن اوایل حس می کنید مسخره می نویسید اما بعد از مدتی سبک و لحن هاص خودتون رو پیدا می کنید. روی نوشتن فکر نکنید و بزارید کلمات خودشون رو انتخاب کنند و توی متن، خودشون رو قرار بدن!
این نظر من برای جفت ـتونه.
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۴ خودت می دونی کیم...
قرار نیس پست جدید بزاری عسیسم
بلاگت منو کشته 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">